[Style] : أستايل رمضاني في قمت الروووعه لو شفته هتشيل اللى عندك

SH3A3-Q

ابو الميرزا
طاقم الإدارة
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
53,524
النقاط
113
العمر
49
الإقامة
القطيف


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

أستايل رمضاني في قمت الروووعه للنسخه 3.8.3

معاينة أستايل


http://www.egyrock.com/vb/?styleid=15




طريقة التركيب

اولا :: بعد فك الضغط ستجد مجلد باسم (qoafel-ram) ارفعه لداخل مجلد ( vb )

ثانيا :: اسحب ملف ( vbulletin-style.xml) من لوحة التحكم

تحياتي من اخوكم

ولد العين 2009



للتحميل من

هنــــا

 
عودة
أعلى أسفل