ناسي رمز القفل لموبايلك ؟.. تعال عندي لك الحل !!!

SH3A3-Q

ابو الميرزا
طاقم الإدارة
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
53,562
النقاط
113
العمر
49
الإقامة
القطيف
بسم الله الرحمن الرحيم


في الهواتف الذكية ميزة انك تقدر تعمل قفل للوحة المفاتيح وماتنفتح

إلا بالكلمة اللي انت حطيتها وفي ناس تنسى القفل أو تشتري الموبايل مستعمل

يكون المستعمله حاططله قفل غير الرئيسي اللي هو (12345) فبتتطر

تنزل سوفت وير جديد, بس بهذه الطريقة ريح راسك



ملاحظة : هذي الطريقة لقفل الجوال وليس الكرت ...


أول شي تفتح الموقع (http://nfader.z-host.ru)

2- بعدين تمشي للموبايل وتضغط #06#* (تقرأ من اليسار إلى اليمين)

س : الموبايل مقفول كيف أضغط الرقم ؟؟ أقوليك أنا يا سيدي

ج : تقدر تشيل البطارية تلاقي الرقم مكتوب تحت البطاريه ,

يعني في المكان اللي أنت بتقرأ فيه made in finland مثلا

أهو في نفس المكان ده اللي تحت البطاريه



المهم بعد ماتدخل الموقع حايطلب منك رقم IMEI



وتضغط علي Generate




icon14.gif
وحيطلعلك رمز القفل للجوال
icon14.gif


وألف مبروك عليك
007.gif
007.gif

محتوى مغلق ومقيد بالنخبة

عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.

 

عبد العلي

شعاع مشارك
إنضم
19 نوفمبر 2007
المشاركات
410
النقاط
0
العمر
42
رد: ناسي رمز القفل لموبايلك ؟.. تعال عندي لك الحل !!!

اشكرك عزيزي على الشرح وانا من مجربين هذا الموقع

تحية لك
 

عبد العلي

شعاع مشارك
إنضم
19 نوفمبر 2007
المشاركات
410
النقاط
0
العمر
42
رد: ناسي رمز القفل لموبايلك ؟.. تعال عندي لك الحل !!!

ودي اضيف بعد

ان بعض الضمانات تلزق طبعات على الرقم اللي في الجوال

في كرتون الجهاز موجود فيه ستكر يبين الرقم Imei

مداخلة بسيطة
 
عودة
أعلى أسفل