السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
انا عندى مشكله ياجماعه وعايز حل لو سمحتو
انا كل لما اسجل دخول على الموقع طبعا بتظهر صفحه التوجيه الى هى المفروض يكون مكتوب فيها
نرجو ان تكون بصحه والعافيه
تمام
دى بقى بسجل دخول بتظهر فوق كلمه توجيه ومش بيعمل توجيه
حتى الرساله بتاعت نرجو ان تكون مكتوبه
بتكون مكتوب كلمه
توجيه بس ومش بيعمل توجيه دى المشكله
انا عندى مشكله ياجماعه وعايز حل لو سمحتو
انا كل لما اسجل دخول على الموقع طبعا بتظهر صفحه التوجيه الى هى المفروض يكون مكتوب فيها
نرجو ان تكون بصحه والعافيه
تمام
دى بقى بسجل دخول بتظهر فوق كلمه توجيه ومش بيعمل توجيه
حتى الرساله بتاعت نرجو ان تكون مكتوبه
بتكون مكتوب كلمه
توجيه بس ومش بيعمل توجيه دى المشكله
محتوى مغلق ومقيد بالنخبة
عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.