السلام عليكم و رحمة الله و بركاته , بسم الله الرحمن الرحيم
أنا جبت لكم شوية صور من الإستايل بتاع النسخة vB 4 المنتظرة إن شاء الله
طبعاً انا فضلت أنقل الصور بس من المصدر لأن الموضوع إنجلش و طويل و مش مهم إلا للمصممين
انا قلت إحنا نشوف الشكل العام فقط أما الباقي فـ نسأل المصممي التوفيق لأن الإستايل غير
ــــــــــــــــــــ
قوالب الـ Header , Navbar , Breadcrumb
قالب الـ ForumHome
قالب الـ ForumDisplay
إحصائيات المنتدى .. ماذا يجري الآن ? What's Going On
القوائم المنبثقة Popup Menus
الأزار Buttons
قالب المواضيع ShowThread
أنا جبت لكم شوية صور من الإستايل بتاع النسخة vB 4 المنتظرة إن شاء الله
طبعاً انا فضلت أنقل الصور بس من المصدر لأن الموضوع إنجلش و طويل و مش مهم إلا للمصممين
انا قلت إحنا نشوف الشكل العام فقط أما الباقي فـ نسأل المصممي التوفيق لأن الإستايل غير
ــــــــــــــــــــ
قوالب الـ Header , Navbar , Breadcrumb
قالب الـ ForumHome
قالب الـ ForumDisplay
إحصائيات المنتدى .. ماذا يجري الآن ? What's Going On
القوائم المنبثقة Popup Menus
الأزار Buttons
قالب المواضيع ShowThread
لتفاصيل اكتر
محتوى مغلق ومقيد بالنخبة
عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.