بقالة شعاع القطيف
يعنو احنا عندنا بقاله في المنتدى :41:
كل واحد يدخل البقاله يشتري الى الي بعده حاجه من البقاله :09:
يلاا انا ابتدي
اشتري للي بعدي:
ايسكريم
^ــ^
يعنو احنا عندنا بقاله في المنتدى :41:
كل واحد يدخل البقاله يشتري الى الي بعده حاجه من البقاله :09:
يلاا انا ابتدي
اشتري للي بعدي:
ايسكريم
^ــ^
محتوى مغلق ومقيد بالنخبة
عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.