مشروع و فكرة لتخفيض ترتيبك في اليكسا هنفيد و نسفيد .. مضمون باذن الله

SH3A3-Q

ابو الميرزا
طاقم الإدارة
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
53,572
النقاط
113
العمر
49
الإقامة
القطيف
السلام عليكم


في البدايه ممكن حد يقول و انا هستفيد ايه من ترتيب اليكسا هو مش مفيد اوي في اي حاجه عاديه لكنه مفيد جداا ماديا طبعا

علشان الاعلانات ........




طبعا الموضوع فكرة و مشروع

اولا الفكرة

انا مثلا موقعي كان 3 مليون او 4 مليون في اليكسا

و فضل كدا شهر او شهر و شويه

ركبت تولبار اليكسا انا و المشرفين عندي في موقعي


الترتيب نزل ل 400 الف و اللي مش مصدق يشوف

دا عن تجربه

و انا واثق بل علي يقين تام ان كل اصحاب المواقع الكبيره او صاحبه الترتيب المنخفض مركبه تولبار اليكسا و دا سر الترتيب المنخفض للمواقع التي تهتم باصحاب المواقع ( بمعني ان انا صاحب موقع فاكيد مركب تولبار اليكسا فلما ادخل مثلا برامج نت هينخفض الترتيب


اتمني تكون الفكرة وصلت ...


المشروع بقي

اولا تحميل و تركيب تولبار اليكسا من هنا

( علشان تتاكد انك ركبته صح هتلاقي تحت او فوق في المتصفح بقي في شريط زي دا )

attachment.php



ثانيا : هنزور مواقع بعضينا

يعني كل واحد بعد ميركب تولبار اليكسا هيزور المواقع اللي في الردود و بعد كدا يحط موقعه

بالتالي كلنا هنستفيد افاده رهيبــــــــــــــه

هام جداا : طبعا مش محتاج اقول ان زياره 100 موقع

علي سبيل المثال مش هتعطلك كتير و تذكر انك بتستفيد فافيد

هذه امانه .

و اتمني ان محدش يقول انا هزور المواقع و غيري مش هيزور لا كلنا هنزور مواقع بعضينا باذن الله .



نبدا علي بركه الله


مدونتي

http://leadyweb.blogspot.com/

محتوى مغلق ومقيد بالنخبة

عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.

 
عودة
أعلى أسفل