استفسار عن النت usp في مصر ضروري جدا

SH3A3-Q

ابو الميرزا
طاقم الإدارة
إنضم
14 نوفمبر 2007
المشاركات
53,570
النقاط
113
العمر
49
الإقامة
القطيف
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ممكن استفسار بسيط ارجوكم
لان النت عندي هيموتني والله
معتش قادر أستحمل
مشترك 1 ميجا وما فيش خالص التحميل 30 كيلوا بايت والبنج 1000 على طول وخط رديئ جدا
والمشكلة طبعا من السنترال الغبي ده والله انا كل اما افتكر النت اتعصب
المهم فانا دورت على حاجة تنجدني من السنترال ده والنت الفظيع ده
وما التقتش حاجة غير النت USp لانه تقريبا ما بيتعمدش على السنترال
فارجوكم اي تفاصيل عنه او اي شئ
اسعاره والسرعة فيه اخبارها ايه و تقييكم ليه
يعني هو حلو وما بيقطعش والبنج فيه حلو ولا اي كلام برده !
مع العلم اني ساكن في الدقهلية
وشكرا جزيلا لكم
والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

محتوى مغلق ومقيد بالنخبة

عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.

 
عودة
أعلى أسفل