السلام عليكم
كنت عايز استايل 4.1.8 او حتى الاستايل الافتراضى ارفعة فى المنتدى لان النسخة دى معروفة ان ليها استايلات مخصوصة كمان مولد الاستايلات عندى لا يعمل ومش عارف هل لية تصاريح لمجلدات معينة علشان يبنى الملفات بتاعتة ولا هو اصلا لا يعمل
كنت عايز استايل 4.1.8 او حتى الاستايل الافتراضى ارفعة فى المنتدى لان النسخة دى معروفة ان ليها استايلات مخصوصة كمان مولد الاستايلات عندى لا يعمل ومش عارف هل لية تصاريح لمجلدات معينة علشان يبنى الملفات بتاعتة ولا هو اصلا لا يعمل
محتوى مغلق ومقيد بالنخبة
عزيزي الزائر، لمشاهدة الشارت الفني المباشر، رصد السيولة، وتحديثات الاستشراف المالي الكاملة، يرجى تسجيل الدخول أو فتح حساب جديد مجاناً في أقل من 30 ثانية.